Få mail når jeg legger ut nytt innlegg

14. jan. 2013

Teaterprosjekt og mandager

Da var mandagen her igjen, og det kjennes! Var ikke akkurat så veldig fristende å stå opp i dag, og vite at det ikke er en eneste fridag før neste søndag igjen..
Jeg vet ikke om jeg har nevnt det, men her på skolen driver vi med et teaterprosjekt, så det er det dagene har gått til siden vi kom tilbake etter jul. Og i løpet av den uken som kommer nå, skal vi ha 4 forestillinger. Både for barneskolen, de elevene som gikk her i fjor og for familie :) Det er egentlig ganske gøy å gjøre noe annet enn det vi har gjort resten av året, selv om det blir litt mye venting innemellom..
Nå skal jeg og roomien min dra oss inn å spise litt kveldsmat, så får dere ha en fin kveld alle sammen :)


Et av bildene jeg og Veronika tok inne forrige uke




2 kommentarer:

  1. Hørtes morsomt ut Vero! :)
    Så pen du er på bildet <3
    Hilsen Kari ;)

    SvarSlett
  2. Kari: Tusen takk<3 Det er kjempemorsomt :)

    SvarSlett