Få mail når jeg legger ut nytt innlegg

21. jun. 2013

Forandringer

Er blitt en god stund siden det kom ut et innlegg her.. Veldig mye har forandret seg siden det! Sist innlegg ble skrevet på rommet mitt hjemme hos mamma. Jeg var ikke ferdig på folkehøgskolen, så når det ikke var ferie var det der jeg var.
Nå sitter jeg i min egen leilighet midt i Oslo, har en koselig sommerjobb og en enda koseligere kjæreste : ) Så selv om veldig mye har forandret seg siden sist, så har det vel for det meste bare blitt bedre!
Nå venter jeg bare på svar på om jeg kommer inn på høgskolen til høsten, eller ikke.. Krysser fingrene for at jeg kommer inn!

Tenkte jeg skulle prøve å få tatt litt bilder av leiligheten etter hvert! Alt er ikke som det skal enda, men er da fortsatt fint å vise litt bilder av hvordan det er nå:) Prøve å få tatt noen i løpet av helgen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar