Få mail når jeg legger ut nytt innlegg

3. jul. 2013

Oslosommer

Oslosommeren i år er virkelig ikke noe å skryte av! Selv om dagen i dag så ut til å bli ganske bra når jeg sto opp i dag tidlig, endte den nok en gang med regn.. Var sommervær en liten stund i hvertfall.
Når været er så i mot oss her hjemme, er det ikke akkurat ille å tenke på at det er under en uke til jeg skal til Spania! Gleder meg masse til å få litt sol og varme igjen :)

Tenkte forresten jeg skulle vise dere en wall sticker jeg har tenkt til å få opp på veggen over senga mi etterhvert. Siden det er en studentbolig jeg bor i, får jeg ikke lov til å spikre noe opp på veggen, og da er wall stickers en ganske fin måte å dekorere på.


















Tror den kommer til å bli veldig fin over senga:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar