Få mail når jeg legger ut nytt innlegg

4. jul. 2013

Steder jeg vil besøke



Det finnes så utrolig mange fine steder her i verden, og jeg skulle aller helst hatt muligheten til å besøke alle sammen! Siden det kanskje blir litt vanskelig tenkte jeg at jeg kunne lage en liste med noen av stedene jeg har superlyst til å dra til:)

Cinque Terre





















Roma



Table Mountain, Sør-Afrika
Fikk jo sett Table Mouantain når jeg var i Sør-Afrika, men
 når vi var i Cape Town blåste det for mye til at vi kunne dra opp dit.
















Maldivene 




Paris



Honolulu



Santorini



Bora Bora

101 Most Beautiful Places You Must Visit Before You Die!   part 1

Machu Picchu




Er mange andre steder jeg også gjerne vil se, men kan nesten ikke ramse opp alle. Så hvis noen har lyst til å ta meg med på tur, er det bare å si i fra! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar