Få mail når jeg legger ut nytt innlegg

27. sep. 2013

Kanelboller og blåbærsaft

Denne dagen startet virkelig ikke bra! Våknet halv ni, samtidig som skolen starter. Siden jeg skulle ha gym, som vi bare har to ganger i år, måtte jeg komme meg til timen... Hvis jeg hadde fått fravær, ville jeg blitt nødt til å skrive en oppgave om faget, og det hadde jeg ikke så veldig lyst til. Tror aldri jeg har vært så raskt ute av døra før! Ikke at det hjalp noe, når begge trikkene mine kjørte rett før jeg var fremme på holdeplassen. Gikk heldigvis fint, for selv om læreren alt hadde tatt fraværet når jeg kom, fikk jeg skrive meg opp på lista!
Etter gymtimen fikk jeg og gruppen jeg jobber med på skolen gjort ferdig en oppgave vi har drevet med, og litt over 12 var jeg på vei hjem igjen!

Etter jeg kom hjem fikk jeg bare dusjet og vasket litt, så dro jeg en tur på Ikea med Ida. Nå sitter jeg hjemme, middagen er spist, leiligheten er ren og dagen ble mye bedre enn jeg så for meg at den skulle bli! I tillegg har jeg både kanelboller og blåbærsaft fra Ikea, som jeg tenkte jeg skulle kose meg med i kveld.


























God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar