Få mail når jeg legger ut nytt innlegg

5. sep. 2013

Kosemorgen

Det har ikke blitt mye tid til blogging den siste tiden. Jeg har begynt på skolen, så tiden min blir som regel brukt til andre ting enn blogging. 
I går var det for eksempel observasjonsdag i 1. klasse! Det var kjempegøy:) Siden vi bare skulle observere fikk vi ikke gjort så mye, men vi fikk med oss det meste av de små, rare tingene elevene gjorde i løpet av dagen. 
Siden vi vanligvis bare hat ett fag om dagen, er jeg ikke så vandt til å ha fulle dager, så var ganske sliten i går kveld. Da passer det ekstra godt med skolefri i dag! Har fortsatt en del skolejobbing jeg må få gjort, men det er godt å slippe å tenke på klokka, og å slippe å gå ut i det grå været som er i Oslo i dag. Mye bedre å sitte inne, i genseren til kjæresten, og drikke en god kopp med te! 

Noen som har hørt om Printic før forresten? Det er en app til telefonen, hvor du kan bestille utskrift av bildene dine. Jeg gjorde dette med noen bilder fra i sommer, og er kjempefornøyd! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar