Få mail når jeg legger ut nytt innlegg

24. okt. 2013

Change comes quickly

Begynner å bli en stund siden sist, og det er veldig mye som har skjedd i mellomtiden! Rett etter sist innlegg begynte praksisperioden på barneskole. Var i en 4. klasse i to uker, og trivdes kjempegodt. Vi fikk virkelig prøvd oss som lærer, både ute i friminuttet og når det kom til å stå oppe ved tavla. Vi lærte også å lage eget undervisningsopplegg, og jeg fant ihvertfall ut at det å være lærer er mye mer enn bare å stå oppe ved tavla noen timer hver dag.
Selv om disse to ukene var superspennende, var det også veldig slitsomt. På høgskolen pleier vi som regel å ha dager på tre timer, kanskje seks noen dager. Når vi da plutselig måtte dra klokken 7 om morningen og ikke var hjemme før 5-6 om kvelden, ble det en liten overgang. Det er vel bare snakk om å bli vandt til det, men jeg ser frem imot å ha korte dager en stund til!
Noe annet som ha skjedd siden sist er at jeg og Kenneth har bestemt oss for å flytte sammen! Vi har snakket om det en stund, men så bestemte vi oss for at "Nå skal vi flytte sammen!".. 4 dager senere signerte vi kontrakt på en kjempefin leilighet, og nå er det bare for oss å flytte inn.. Er en del som blir kjørt opp i dag, og resten blir flyttet i løpet av helgen! Gleder meg kjempe mye til å komme skikkelig i orden i leiligheten, og skal selvfølgelig legge ut bilder etterhvert.
Nå er hele leiligheten min et stort rotehull, så blir supergodt å få flyttet litt i dag!

Har også rukket å bli skikkelig høst siden sist, så nå er det bare å kle på seg med store skjerf og varme jakker! Har hatt lyst til å tenne stearinlys flere kvelder nå, men alt er jo pakket ned i en pappeske, så da blir det ikke så mye av det akkurat..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar