15. okt. 2012

Første dag i praksis

Da er jeg ferdig med første dagen av praksisen!
Havnet i en liten 1. klasse på bare 16 elever, noe som passet kjempebra:) De var supersøte alle sammen, og dagen gikk kjempefort! Vi hadde blandt annet lesestund, samling og norsk.
Skal være i den samme klassen begge ukene vi har praksis, og tror det kommer til å bli kjempebra:)

I natt skal roomien min dra til San Francisco, men skal få en ny en på onsdagen, så det blir nok ikke så alt for ensomt her:) Som jeg skrev i det forrige innlegget, skal vi bare være 9 elever igjen på skolen i to uker, men siden alle skal være i samme bygget tror jeg det kommer til å gå veldig bra :)

Meg og Mona, som forlater meg om noen timer! 


1 kommentar:

  1. Hilse Mona da, og ønske henne en kjempefine tur!!
    Så bra å høre at det ble en liten klasse, så blir du bedre kjent med alle der.. :-) Fortsett å skrive her vennen, er gøy å følge med på hva du driver med.. :-)

    SvarSlett